Kézipoggyász

Rólunk

2017. augusztus 19. - szicksandor

Szick Sándor vagyok, és néhány mondatban szeretném magamat bemutatni, hogy ki is
vagyok én valójában, ki is áll a Kézipoggyász mögött. És persze miért! ☺


Gyerekkoromban, mint annyi embernek, nekem sem adatott meg az utazás élménye és
tapasztalata, a világlátás, maximum a Balatonig jutottam. Ez is 7 éves koromban történt meg
először, de igazán nagy kaland és szerencse volt számomra. Következő igazi kiruccanásom
Ausztrián át a velencei karnevál volt, majd ezt követte később, 24 évesen, Kréta.
Ez volt az az út, amikor lelkem távoli mélyén már felgyúlt egy halvány kis láng, mely az
utazás vágyának előjele volt. Megcsapott a világjárás szele, és innentől kezdve az utazás egy
fontos tényező lett az életemben.
Addig a világ, számomra, igazán csak Magyarország volt, főként a szocializmus, annak
minden bájával együtt. Lássuk be, abban az időben némileg beszűkült életet lehetett élni. Én
is teljesen más életet éltem, mint most, nem csak fizikálisan, hanem mentálisan, gondolatilag is, lelkileg
is. Nem sok ismeretem volt nekem sem, hogy mi van igazán a határ túloldalán, és mindannak
az ismerete mit is jelenthet egy ember számára. Hogy milyen pozitív változásokat okozhat
ismeretben, tájékozottságban, nyitottságban, valamint az ember saját belső útján, ahogy
világjárása közben egyre több tájat, kultúrát, embertípust ismerhet meg.
Az elmúlt 10-15 évben szerencsére sok új világot megismerhettem, de leginkább az utóbbi 3-
4 évben történt utazások adtak hatalmas változást nekem. Szemléletváltás, elfogadás és
nyitottság a más felé, tolerancia.
Mindazt a hatalmas változást, ami személyiségemben történt, nagy részben az utazásoknak
köszönhetem, és természetesen néhány mentoromnak, tanítómnak, akik elindítottak és
segítettek az önismeret útján. Ez a két út nem is létezhetett volna, létezhet egymás nélkül.
A változás, és annak következményei azóta a mindennapjaim részévé váltak, és ennek
köszönhetően az életem sokkal kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb, tudatosabb lett. Keresem
mindenben a jót, az újat, a lehetőséget, és vallom, hogy az élet úgy szép, hogy ha minél
színesebben tudjuk megélni, sok örömet okozva magunknak és másoknak is, minél kevesebb
félelemmel és szükségtelen korláttal, amiket korábban én is magamnak teremtettem.
Mottóm: Élj szabadon!


Ennek a külső és belső utazásnak a fontosságát szeretném hirdetni, támogatni, segíteni, hogy
minél többen meg tudjátok tapasztalni, személetet tudjatok váltani, és ezáltal az életeteket
meg tudjátok változtatni.
Szeretnélek arra inspirálni, hogy indulj útnak te is, a lehetőségeidhez igazodva!

Utamat együtt járom párommal, Petrával, akivel egyezik az életfelfogásunk és célunk az
életben, és akivel együtt építjük a Kézipoggyász-közösséget, aminek, remélem, te is
hamarosan tagja leszel, hogy egymást segítsük az úton információkkal, motivációval,
ismeretségekkel és inspirációval.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezipoggyasz.blog.hu/api/trackback/id/tr5912762590
süti beállítások módosítása