Kézipoggyász

3 különleges étterem a világból

2017. november 10. - szicksandor

Sokszor hallottunk már különleges éttermekről. Van, ahol a kialakítás, van, ahol a menüsor kelt meglepetést, de van a világnak jónéhány étterme, amely elhelyezkedésével kelt csodálatot az éhes vendégekben. Természetesen ezeket nem a nagyvárosok forgatagában találjuk meg, mivel különleges kialakításukat a természetnek köszönhetjük.

Interjú az utazásról Jancsó Gergely fotóművésszel.

Érdekes interjú a fiatal fotóművésszel, Jancsó Gergellyel arról, hogy ő hogyan és miben látja az utazás jelentőségét, mi az, ami motiválja az utazások során, és mit ad neki a világ megismerése. Érdekes és tanulságos gondolatok egy fiatal művésztől.

Aki pedig részletesebben szeretné megismerni Gergely munkásságát, az látogasson el a https://gergelyjancso.com/hu/ honlapra.

Csináljuk a fesztivált - őszi, téli fesztiválok Magyarországon

Az elmúlt években Magyarországot szerették “fesztivál-nagyhatalom”-ként emlegetni, jellemzően az Európában, és lassan az egész világon jól ismert nyári, zenei fesztiválok kapcsán. Azonban azoknak, akik nem a zenei rendezvények rajongói, esetleg más irányú fesztivál érdeklődésük is van, azoknak sem kell csüggedniük.

Magyarországi Sztúpa-túra

Egy kis lélektápláló utazásra invitálunk Benneteket, mégpedig Magyarországon a Sztúpa-túrára. Mi is az a Sztúpa!? A Sztúpa szankszkrit szó, jelentése halom. Eredetileg egy földhalom volt, melybe Buddha relikviát temették. Földi hamvait 8 sztúpába helyezték el, majd, egy legenda szerint felnyitották ezeket a halmokat és több ezer sztúpába kerültek át a hamvak.

15 érdekesség Hawaii-ról, amit lehet, hogy nem tudtál

Sokunk képzeletében mesebeli szigetként jelenik meg Hawaii, amely az USA 50. tagállama 1959. augusztus 21-től. A Csendes –óceánon található Polinéziában (Óceánia) fekvő szigetcsoportot James Cook fedezte fel 1773-ban. Híres gyönyörű természeti kincseiről, vulkanikus eredetéről, vendégszeretetéről, virágkoszorúiról, és sajnos Pearl Harbor-ról.

3+1 tipp, hogyan is győzd le a repüléstől való félelmedet

A XXI. században a repülés már nem egy különleges mutatvány. Sokan járnak munkába repülővel, és vannak olyanok is, akiknek a család megátogatása is kényelmesebb egy helyközi járattal. Ennek ellenére még nagyon sokan félnek a repüléstől, felmérések szerint az emberek 40 %-a szorong a repülőn.

5 dolog, amit mindenképpen nézz meg ha Szingapúrban jársz - mi megnéztük

Már nem is emlékszem, hogy jutott eszünkbe ez az út. Talán valahol olvastunk Szingapúrról, esetleg láttunk néhány képet róla, mindenesetre két hét múlva már indultunk is. Csak elképzeléseink voltak, hogy mi várhat ránk, arra azonban nem gondoltunk, hogy életünk egyik legvarázslatosabb útja előtt állunk.

Így pakold be a kézipoggyászodat, ha fel akarsz szállni a gépre

A repülés a mindennapjainkká vált. Már nem meglepő, ha valaki repül, sőt vannak olyanok is, akik ha nem is minden nap, de repülővel járnak dolgozni, gondoljunk itt a nagyobb területű országokra, vagy akár Amerikára. Azonban attól, hogy valami az életünk részévé vált, még koránt sem biztos, hogy minden szabályával tisztában vagyunk. A mai napig sokszor láthatunk a reptereken olyan jeleneteket, hogy az utazó nincs tisztában azzal, mit is vihet fel a repülőgépre.